Les festes de Sant Jaume s'iniciaran amb la primera edició a Alcúdia del Second Life Festival
L’Ajuntament d’Alcúdia ha anunciat de manera oficial la pròxima actuació de DORIAN a Alcúdia. Serà dia 14 de juliol, a la Plaça de Toros, actuació estel·lar de DORIAN, presentant “Justicia Universal”, amb grups com Isla Iglú, Viktor Ollé&Legoteque (Crappy Tuesdays, Sala Apolo de Barcelona). Serà la primera edició de Second Life Festival hi participaran Sideways, Nico Díaz, Valerio Latina, Animmik, Soulman, Ilife, J.A.M.C.
Organitzat a través del segell alcudienc LoMusic, amb la col.laboració de l’Ajuntament d’Alcúdia i amb el patrocini de Miama, Lokita, Elephank, Cross Moon.
Tant el batle d’Alcúdia Antoni Mir, com la regidora de festes de l’Ajuntament d’Alcúdia, Cati Moll, amb Toni Llobera representant del segell “LoMusic”, acompanyats d’altres regidors i regidores del consistori alcudienc han fet la presentació oficial del concert de DORIAN, el pròxim 14 de juliol a la Plaça de Toros, així s’iniciaran les festes de Sant Jaume 2018 a Alcúdia.
30 de maig de 2018
Coordenades UTM 31N ETRS89(510362,4411444) Copyright 2013 Ajuntament d'Alcúdia. Tots els drets reservats.
Compromís amb la protecció de dades
Política de Privacitat - Registre de les activitats de tractament - Política de cookies