Hissada de la Bandera Blava

/ajuntament/ca/documentos/imatges_noticies/banderablava-m.jpg

Alcúdia celebra la hissada de la Bandera Blava a la seva platja i al port esportiu d’Alcudiamar

La batlessa d'Alcúdia, Fina Linares, ha hissat la Bandera Blava a la platja del municipi, acompanyada pel regidor de Platges, Francisco Rodríguez, la presidenta d’EMSA, Laura Serra i demés membres del consistori. Aquest reconeixement internacional certifica la qualitat de l’aigua, la seguretat, l’accessibilitat, els serveis i la gestió ambiental d’un espai natural i públic tan estimat per residents i visitants.


Una hora més tard, a les 11.00 h, el distintiu també ha estat hissat al port esportiu d’Alcudiamar, que revalida així el compromís amb la sostenibilitat, la gestió responsable de les instal·lacions nàutiques i la qualitat dels serveis que ofereix als usuaris.


La Bandera Blava és un distintiu atorgat per l’Associació d’Educació Ambiental i del Consumidor (ADEAC), i representa el resultat de l’esforç conjunt de l’Ajuntament d’Alcúdia, els serveis municipals, les entitats col·laboradores i totes les persones que contribueixen diàriament al manteniment i cura d’aquest entorn privilegiat.

Amb més de tres quilòmetres de longitud, la platja d’Alcúdia combina un entorn urbà i natural que destaca per la seva amplitud, seguretat i adaptació a les necessitats de tota la ciutadania. Juntament amb el port esportiu d’Alcudiamar, conformen dues zones emblemàtiques del litoral alcudienc, reconegudes per la seva qualitat i el seu respecte pel medi ambient.


L’Ajuntament d’Alcúdia reitera el seu compromís amb la protecció del medi ambient, el turisme sostenible i l’oferta de serveis de qualitat per a tothom.

27 de juny de 2025

Coordenades UTM 31N ETRS89(510362,4411444) Copyright 2013 Ajuntament d'Alcúdia. Tots els drets reservats.

Compromiso con la protección de datos

Política de privacidad - Registro de Actividades de Tratamiento - Política de cookies.

 

Desarrollado por 3digits