
Alta participació ciutadana a Alcúdia en totes les activitats del 31 de desembre.
Alcúdia ha registrat una elevada participació ciutadana en les activitats organitzades aquest 31 de desembre amb motiu del Cap d’Any, una jornada que consolida aquesta data com una de les més rellevants del calendari nadalenc del municipi.
Al matí, les Campanades Infantils del migdia al passeig de Pere Ventayol han reunit nombroses famílies en una proposta adreçada al públic infantil, amb música, animació i activitats lúdiques.
A la tarda, la tradicional Cursa de Sant Silvestre ha comptat amb participants de totes les edats als recorreguts de 2,5 i 7,5 quilòmetres, omplint els carrers del municipi d’ambient esportiu i festiu.
La jornada culmina aquesta nit amb la Festa de Cap d’Any, les campanades a l’envelat i una programació musical amb les actuacions de Val Nou, Mercurio Retrógrado i el DJ David Van Bylen.
Des de l’Ajuntament d’Alcúdia es fa una valoració molt positiva del desenvolupament de la jornada i de la resposta ciutadana.
2 de gener de 2026
Coordenades UTM 31N ETRS89(510362,4411444) Copyright 2013 Ajuntament d'Alcúdia. Tots els drets reservats.
Compromiso con la protección de datos
Política de privacidad - Registro de Actividades de Tratamiento - Política de cookies.